bambinance.reismee.nl

Onderweg naar Las Vegas

Zo goedemiddag voor jullie. Maar voor ons nog morgen of nacht wat je wilt. Zoals ik dacht indd een jetlag en is het nu 3.00

Na een gister een lange dag te hebben gehad. Lekker ontbijt op schilphol een vlucht van 9 uur naar chigaco ( dacht lekker slapen niet dus, 5 films gekeken).  En we dachten een ruime tussenstop te hebben van dik 2 uur. Hadden we op AMS al vertraging toen slecht weer boven Chicago dus nog steeds erg laat daar, en waar je natuurlijk bij ons in Nederland snel binnen mag komen, zit dat hier anders in elkaar. Eerst aanmelden foto vinger afdrukken en dan snel je bagage ophalen die weer ergens afgooien en dan zegt de mevrouw nog heel fijn rennen jullie moeten opschieten. Gelukkig wisten we dat snel al. Handbagage weer door de controle zelf weer door de scan en met een beetje snelwandelen naar de bus die ons naar de terminal brengt. ? Pfoe hehee we zijn er.

Door naar las Vegas. Lekker door gevlogen 3,5 uur en daar zijn we dan eindelijk. Natuurlijk het eerste wat je ziet als je het vliegtuig uitloopt zijn gok machines hahaha.

Auto halen en snel langs las Vegas gereden want we gaan eerst overnachten en we gaan eerst naar Bryce canyon..

Bij ons overnachtings hotel nog even naar een restaurant gewandeld. Lekker ff maccen we zijn nu toch in Amerika. En daarna heel vroeg voor ons maarja we hadden er natuurlijk ook al 24 uur op zitten maar lekker om 21.15 naar bed. En nu om 3.00 leg ik dit te typen dus goedemorgen.

Nou hehe dat was pas 1 dag dus ben benieuwd wat de rest ons gaan brengen.

Cobi

Superleuk !