bambinance.reismee.nl

Heel de dag

Zo het gaat gebeuren. Heel de dag over de strip door de casino's en door de hotel MAAR eerst ff lekker ontbijten.

Door de winkelcentra's zo de hotels in en andere souvenirwinkels een 3 etage hoge m&m winkel. En zo verder naar New York. Gaaf met een achtbaan in het hotel en je loopt door de straatjes van New York. Veel luxe gezien in het vdara en aria luxe winkels harry Winston, Versace, Gucci noem het maar op.

Maar het luxte is toch wel het Bellagio, met een kerst winkel met een simpel hang ding kost maar 56 dollar zo der tax dus netjes weer terug gelegd haha. Door naar ceasar palace zijn we zo weer in Rome. En in die twee hotels zitten echt wel inmens grote casinos niet normaal.

Nou ondertussen is het smiddags want je loopt het niet zomaar dus ff een happie bij subway. En we zagen sochtends een podium komen en wat security lopen dus na wat navraag bleek dat toch de nascar auto's over de strip kwamen dus een goed plekke zoeken en wachten tot dat die langskwamen ( tis net Disney).

Daarna lekker ff bij het zwembad gelegen ff de beentje af laten koelen want die waren erg moe. En s'avonds gingen we het reuzenrad in. Hoe mooi was dat zo van bovenaf. Beetje bij tijds naar bed want na onv 30000 stappen en 15 km waren we toch echt wel kapot.

Morgen lekker relax shoppen en wie weet wat nog meer. Voor jullie fijne avond en voor ons Goedemorgen.